Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Полицяк Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
1.

Полицяк Н. 
Моделі навчання обдарованої молоді Джозефа Рензуллі [Електронний ресурс] / Н. Полицяк // Нова педагогічна думка. - 2014. - № 1. - С. 29-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2014_1_9
Розглянуто особливості використання прискореного та збагаченого навчання обдарованих і талановитих школярів, моделі навчання обдарованої молоді (Тріада збагачення), запропоновані професором Дж. Рензуллі (США). Цю модель, засновану на поведінковому визначенні здібностей, подано як варіант вирішення проблеми навчання обдарованих дітей за умов звичайної школи, як поєднання різно- та однорівневих груп, що дає альтернативу цим двом полярним варіантам. Названо такі переваги моделі: зміни, що відповідають потребам обдарованих дітей, стосуються всіх компонентів навчальних програм (змісту, процесу, результату); із врахуванням емоційних потреб дітей проходить індивідуалізація на основі стилів навчання. Охарактеризовано три види збагачення навчальних програм та дві складові моделі. Наведено таблицю компонентів моделі збагачуваної навчальної програми. Описано іншу ефективну організаційну форму збагачення навчання – літні й зимові програми (школи, табори), подано їх три модифікації. З’ясовано, що завдяки подібним моделям навчання обдарованої молоді освітньому середовищу забезпечуються умови для підвищення їх упевненості у власних здібностях, подальшому розвитку, досягненні успіхів у різних видах діяльності.Рассмотрены особенности использования ускоренного и обогащенного обучения одаренных и талантливых школьников, модели обучения одаренной молодежи (Триада обогащения), предложенные профессором Дж. Рензулли (США). Эта модель, основанная на поведенческом определении способностей, представлена как вариант решения проблемы обучения одаренных детей в условиях обычной школы, как сочетание разно- и одноуровневых групп, и дает альтернативу этим двум полярным вариантам. Названы следующие преимущества модели: изменения, отвечающие потребностям одаренных детей, касающиеся всех компонентов учебных программ (содержания, процесса, результата); с учетом эмоциональных потребностей детей осуществляется индивидуализация обучения на основе стилей обучения. Охарактеризованы три вида обогащения учебных программ и две составляющие модели. Приведена таблица компонентов модели обогащаемой учебной программы. Описана другая эффективная организационная форма обогащения обучения – летние и зимние программы (школы, лагеря), также представлены их три модификации. Выяснено, что благодаря подобным моделям обучения одаренной молодежи в образовательной среде обеспечиваются условия для повышения их уверенности в собственных способностях, дальнейшем развитии, достижении успехов в различных видах деятельности. The features of the use of accelerated and enriched teaching gifted and talented students, gifted youth training model (Triad enrichment), which suggested that Professor Joseph Renzulli (USA). This model is based on determining the behavioral abilities, represented as a solution to the problem teaching gifted children in ordinary schools, as a combination of multi-level and single-level groups, provides an alternative to these two polar cases. It’s identified the following advantages of the model: changes to meet the needs of gifted children, apply to all curriculum components (content, process, result); taking into account the emotional needs of children passes individualization based on learning styles. Characterized by three types of enrichment curriculum and two components Renzulli model is a table model components enriched curriculum. Describes other effective organizational form of enrichment courses – summer and winter programs (school (camp), represented by their three modifications. Was found that due to such teaching models gifted youth education environment provides the conditions for increasing their confidence in their own abilities, further development, achieve success in various activities.
Попередній перегляд:   Завантажити - 380.42 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Полицяк Н. 
Стратегії розвитку та навчання академічно обдарованих учнів в умовах загальноосвітньої школи [Електронний ресурс] / Н. Полицяк // Нова педагогічна думка. - 2014. - № 4. - С. 37-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2014_4_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 128.893 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Полицяк Н. 
Компетентність як особлива форма академічної обдарованості особистості [Електронний ресурс] / Н. Полицяк, О. Демчук // Нова педагогічна думка. - 2015. - № 1. - С. 46-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2015_1_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.419 Mb    Зміст випуску     Цитування
4.

Полицяк Н. І. 
Особливості гендерної соціалізації обдарованих дівчаток [Електронний ресурс] / Н. І. Полицяк // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2013. - № 8-9. - С. 42-45 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2013_8-9_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 375.651 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Полицяк Н. 
Формування психолого-педагогічної компетентності педагогів, які працюють з академічно обдарованими учнями [Електронний ресурс] / Н. Полицяк // Нова педагогічна думка. - 2015. - № 3. - С. 66-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2015_3_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.487 Mb    Зміст випуску     Цитування
6.

Шамсутдинова-Лебедюк Т. 
Соціалізація обдарованих дівчат дошкільного та підліткового віку в умовах гендерної диференціації [Електронний ресурс] / Т. Шамсутдинова-Лебедюк, Н. Полицяк // Молодь і ринок. - 2021. - № 9. - С. 130-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2021_9_27
Попередній перегляд:   Завантажити - 375.28 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського